`·.¸¸.·¯`··._.· (منتديات جيتارو) `·.¸¸.·¯`··._.·
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

`·.¸¸.·¯`··._.· (منتديات جيتارو) `·.¸¸.·¯`··._.·

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس

4 مشترك

هل تامر يستحق حب جمهوره ؟
1:نعم
صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Vote_rcap88%صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Vote_lcap
 88% [ 7 ]
2:لا
صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Vote_rcap12%صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Vote_lcap
 12% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 8

كاتب الموضوعرسالة
ahmed lovers
عازف
ahmed lovers

ذكر
العمل/الترفيه : طالب تربيه موسيقيه/جيتار
المزاج : بحب اخر حاجه
علم الدوله : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Male_e10
الحاله النفسيه : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Hahaha10

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Empty
مُساهمةموضوع: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2008 - 15:22

صباح الفل

اخباركم ايه .. واحشنى موت
جايبلكم سور حصريه موت
مش حارمكم من حاجه اهوه

احنا فى فترة امتحانات
وكله يذاكر وربنا يوفقنا كلنا
وتيمو بيسلم عليكم اوى اوى

و سبيشيال ثانكس تو .. روميو

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0009ma0

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0021sx2

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0022og1

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0023ae3

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0025sy5

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0028nn4

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0257ly4

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0396el3

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0404cw3

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dsc0434gt6

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dscf3412ci7

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dscf3414na1

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dscf3416bp5

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Dscf3423mv4

سلام
صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Emot-wave
snow white
المشرفة العامة
snow white

انثى
العمل/الترفيه : الانترنت
المزاج : عادى
علم الدوله : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Male_e10
الحاله النفسيه : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Chocol10

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2008 - 19:50

الله الله
حلوين قوى الصور دى
مشكور جدا
يا احمد
http://shababek.7olm.org
مايا**K
عازف ماسى
مايا**K

انثى
العمل/الترفيه : حــب
المزاج : تمامووووو
الحاله النفسيه : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس 4410

مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالأحد 29 يونيو 2008 - 10:00

شكـــرآ على الصور الجميله يــــــــ ahmed loversــــــا تحياتى وتقديرى لك
تقبل مرورى
ahmed lovers
عازف
ahmed lovers

ذكر
الحاله النفسيه : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Hahaha10

مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالأحد 6 يوليو 2008 - 13:27

ربنا يخليكوا يا قمرات وانا بأذن الله هنزل كل حاجه حلوه انتوا بتحبوها ويا رب يكون عجبكم ابسط حاجه عندى والله
مايا**K
عازف ماسى
مايا**K

انثى
العمل/الترفيه : حــب
المزاج : تمامووووو
الحاله النفسيه : صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس 4410

مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالأحد 6 يوليو 2008 - 17:33

بــجد لا جميل اليه بتنزاله بس احمد يلا نزال بئا انا فى انتظرك
لان انا مش شوفت لك غير فى القسم ده ما تركو معآ شويه ولا ايه
على كل حال يا احمد انت منور معآ وشكرآ جدآ على كل اليه بتنزالو
تحياتى ليك يا قمر
brinces
مشرفة همس المشاعر
brinces

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالإثنين 7 يوليو 2008 - 3:48

مشكور اوى على الصور الجميلة دى وشكلك بتحب تامر اوى واضح يعنى
انا بصراحة مش اوى يعنى بحس انه بيتصنع حاجات مش فيه
على العموم لكل انسان وجه نظر خاصة ومتزعلش والله الصور حلوة اوى فعلا
تحياتى
brinces
ahmed lovers
عازف
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالثلاثاء 8 يوليو 2008 - 19:13

مايا**K كتب:
بــجد لا جميل اليه بتنزاله بس احمد يلا نزال بئا انا فى انتظرك
لان انا مش شوفت لك غير فى القسم ده ما تركو معآ شويه ولا ايه
على كل حال يا احمد انت منور معآ وشكرآ جدآ على كل اليه بتنزالو
تحياتى ليك يا قمر
انا بجد متشكر اوى اوى على مرورك فى الكوضوع وانا هنزل مواضيع فى كل اقسام المنتدى وبأذن الله تعجبكم
وربنا يخلكى يا قمر
ahmed lovers
عازف
ahmed lovers

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس   صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس Icon_minitimeالثلاثاء 8 يوليو 2008 - 19:19

brinces كتب:
مشكور اوى على الصور الجميلة دى وشكلك بتحب تامر اوى واضح يعنى
انا بصراحة مش اوى يعنى بحس انه بيتصنع حاجات مش فيه
على العموم لكل انسان وجه نظر خاصة ومتزعلش والله الصور حلوة اوى فعلا
تحياتى
brinces
مرسى يا قمر وانا بموت فى تامر حسنى انا عامل ليه منتدى خاص اسمه مجنون تامر حسنى
وانا عارف انك مش بتحبى تامر بس عادى يا قمر المهم يكون الموضوع عجبك
تحياتى ليكى

صور حصريه موووت || وماستر كمان - من البحريــــــــــن ..مجنون تامر حسنى وبس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة